اخبار

افزایش سرمایه خاذین و فتوسا در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید

افزایش سرمایه جدید شرکت بورسی سايپا آذين با نماد خاذين و شرکت فرابورسی توليد و توسعه سرب و روی ايرانيان با نماد فتوسا طی سال ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت شد.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، افزایش سرمایه جدید ۶۸.۴۱ درصدی شرکت سايپا آذين با نماد خاذين و ۹۰ درصدی شرکت توليد و توسعه سرب و روی ايرانيان با نماد فتوسا طی سال ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت شد.

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-257 مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲,۶۴۵,۶۹۲ میلیون ریال به‌ مبلغ ۴,۴۵۵,۶۹۲ میلیون ریال (مبلغ ۱,۸۱۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

متن اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه خاذین

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-247 مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌ مبلغ ۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال (مبلغ ۴۵۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل سود انباشته) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

متن اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه سرب و روی ایرانیان

افزایش سرمایه خاذین
اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه سایپا آذین
برای مشاهده در سایز بزرگ‌تر، بر روی عکس کلیک کنید.
افزایش سرمایه فتوسا
اطلاعیه ثبت افزایش سرب و روی ایرانیان
برای مشاهده در سایز بزرگ‌تر، بر روی عکس کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا