اخبار

افزایش سرمایه اتکام و دابور در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید

افزایش سرمایه شرکت بيمه اتکایی امين با نماد اتکام و شرکت داروسازی ابوريحان با نماد دابور طی سال ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، افزایش سرمایه ۲۸.۲۰۵ درصدی شرکت بيمه اتکایی امين با نماد اتکام و افزایش سرمایه ۵۰ درصدی شرکت داروسازی ابوريحان با نماد دابور طی سال ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-090 مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳,۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌ مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (مبلغ ۱,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه بیمه اتکایی امین
ثبت افزایش سرمایه اتکام
اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه بیمه اتکایی امین
برای مشاهده در سایز بزرگ‌تر، بر روی عکس کلیک کنید.

ثبت افزایش سرمایه داروسازی ابوریحان

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-036 مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۴، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌ مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

متن اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه داروسازی ابوریحان
ثبت افزایش سرمایه دابور
اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه داروسازی ابوریحان
برای مشاهده در سایز بزرگ‌تر، بر روی عکس کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا