اخبار

آخرین وضعیت افزایش سرمایه سکارون، فولاژ، وآرین و شفارا اعلام شد

آخرین وضعیت افزایش سرمایه نمادهای بورسی و فرابورسی سکارون، فولاژ، وآرین و شفارا در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران منتشر و اعلام شد.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، آخرین وضعیت افزایش سرمایه شرکت سیمان کارون با نماد سکارون، فولاد آلیاژی ایران با نماد فولاژ، توسعه اقتصادی آرین با نماد وآرین و پتروشیمی فارابی با نماد شفارا اعلام شد.

تایید افزایش سرمایه سکارون از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۱۰۹۷.۱۲ درصدی شرکت سیمان کارون با نماد سکارون از سوی هیئت مدیره تایید و برای تصمیم‌گیری به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰۸,۸۳۳,۳۳۳,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح و توسعه شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه سکارون

تایید افزایش سرمایه فولاژ توسط حسابرس

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد فولاژ توسط حسابرس و بازرس قانونی تایید شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی آزمون پرداز ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور مدیریت جریان نقدینگی شرکت جهت جبران مخارج انجام شده طرح یزد یک ارائه می‌شود.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه فولاژ

تایید افزایش سرمایه وآرین از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۶۸.۰۶ درصدی شرکت توسعه اقتصادی آرین با نماد وآرین از سوی هیئت مدیره تایید و برای تصمیم‌گیری به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه وآرین

تایید افزایش سرمایه شفارا از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۷۶.۷۹ درصدی شرکت پتروشیمی فارابی با نماد شفارا از سوی هیئت مدیره تایید و برای تصمیم‌گیری به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۶۳۰,۴۶۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۶۵۰,۴۶۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین هزینه‌های اجرای پروژه پساب صنعتی و تامین سرمایه درگردش مورد نیاز جهت تهیه بخشی از مواد اولیه مصرفی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه شفارا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا