اخبار

آخرین وضعیت افزایش سرمایه دفرا، وهنر، زنجان غپینو و حفاری اعلام شد

آخرین وضعیت افزایش سرمایه نمادهای بورسی و فرابورسی دفرا، وهنر، زنجان غپینو و حفاری در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران منتشر و اعلام شد.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، آخرین وضعیت افزایش سرمایه شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران با نماد دفرا، شرکت گروه توسعه هنر ایران با نماد وهنر، شرکت صنعتی پارس مینو با نماد غپینو، شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان با نماد زنجان (شزنجان) و شرکت حفاری شمال با نماد حفاری اعلام شد.

تایید افزایش سرمایه دفرا از سوی حسابرس

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت فراورده‌های تزریقی و دارویی ایران با نماد دفرا توسط حسابرس و بازرس قانونی تایید شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت نواندیشان) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه می‌شود.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه دفرا

تایید افزایش سرمایه وهنر توسط هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۵۰۳.۷۷ درصدی شرکت گروه توسعه هنر ایران با نماد وهنر از سوی هئیت مدیره تایید و به مجمع عمومی فوق‌العاده ارجاع شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۹۹۳,۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین مالی طرح شبکه نمایش خانگی دیدونت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه وهنر

تایید افزایش سرمایه غپینو از سوی حسابرس

افزایش سرمایه ۳۵.۹۰ درصدی شرکت صنعتی پارس مینو با نماد غپینو توسط حسابرس و بازرس قانونی تایید شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی حسابرسی و خدمات مالی ومدیریت ایران مشهود) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۶,۶۲۲,۴۰۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک مالی صورت وضعیت مالی و بهبود نسبت مالکانه ارائه می‌شود.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه غپینو

تایید افزایش سرمایه زنجان از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۳۷۶.۷۷ درصدی شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان با نماد زنجان (شزنجان) از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع فوق‌العاده ارجاع شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۶,۶۸۷,۱۵۶,۳۴۳,۵۴۲ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور تأمین قسمتی از سرمایه‌گذاری لازم برای ادامه‌ی احداث کارخانه‌های تولید یوتیلیتی، آمونیاک و اوره (پروژه در دست ساخت شرکت) و هم چنین بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش توانگری مالی به منظور رعایت بند ح بخش هشتم (الزامات) متن نظام‌نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ به شرح زیر به تصویب هیئت مدیره این شرکت رسیده است.

۱- افزایش سرمایه در مرحله اول از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران از مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۱۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

۲- افزایش سرمایه در مرحله دوم از محل مازاد تجدید ارزیابی بخشی از سرفصل دارایی‌های ثابت مشهود شامل طبقات: زمین، دارایی‌های در جریان تکمیل، اقلام سرمایه‌ای در انبار و هم چنین سرفصل سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت شامل طبقه سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های فرعی از مبلغ ۱۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۱۶,۶۸۷,۱۵۶,۳۴۳,۵۴۲ ریال که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه زنجان

ثبت افزایش سرمایه حفاری

افزایش سرمایه ۷۲.۷۱ درصدی شرکت حفاری شمال با نماد حفاری در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت شد.

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-200 مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۲۱۰,۸۱۰ میلیون ریال به‌ مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (مبلغ ۳,۷۸۹,۱۹۰ میلیون ریال از محل سود انباشته) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا