اخبار

آخرین وضعیت افزایش سرمایه فجام، وصنا، وثوق، وجامی و لخزر اعلام شد

آخرین وضعیت افزایش سرمایه نمادهای بورسی و فرابورسی فجام، وصنا، وثوق، وجامی و لخزر در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران منتشر و اعلام شد.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، آخرین وضعیت افزایش سرمایه شرکت صنعتی جام دارو با نماد فجام، شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران با نماد وصنا، شرکت سرمایه‌گذاری وثوق امین با نماد وثوق، شرکت سرمایه‌گذاری جامی با نماد وجامی و شرکت صنعتی پارس خزر با نماد لخزر مشخص شد.

صدور مجوز افزایش سرمایه فجام

سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه ۲۱.۲۱ درصدی شرکت صنعتی جام دارو با نماد فجام را صادر کرد.

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنعتی جام دارو (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه فجام
سرمایه فعلی۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تامین افزایش سرمایه۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته
موضوع افزایش سرمایهاصلاح ساختار مالی و جلوگيری از خروج وجه نقد

تایید افزایش سرمایه وصنا از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۸۵.۱۸ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران با نماد وصنا از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه وصنا

تایید افزایش سرمایه وثوق از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۲۸ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری وثوق امین با نماد وثوق از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی سرمایه‌گذاری که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه وثوق

تایید افزایش سرمایه وجامی از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۵۶.۶۶ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری جامی با نماد وجامی از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی سرمایه‌گذاری که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه وجامی

تایید افزایش سرمایه لخزر از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی شرکت صنعتی پارس خزر با نماد لخزر از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۰۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت، کاهش هزینه‌های مالی شرکت، افزایش توان مالی و نقدینگی شرکت، حذف فاصله بین مبلغ سرمایه ثبت شده با مبلغ مورد نظر سازمان بورس و ابقاء در تابلو فرعی بازار اول سازمان مذکور و نیز تسهیل عملیات نقل و انتقال سهام شرکت در بازار بورس و اوراق بهادار که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

متن افزایش سرمایه لخزر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا