اخبار

آخرین وضعیت افزایش سرمایه کخاک، درهآور و شسپا اعلام شد

آخرین وضعیت افزایش سرمایه نمادهای بورسی و فرابورسی کخاک، درهآور و شسپا در سامانه کدال منتشر و اعلام شد.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، آخرین وضعیت افزایش سرمایه شرکت صنايع خاک چينی ايران با نماد کخاک، شرکت دارویی ره آورد تامين با نماد درهآور (درهآورد) و شرکت نفت سپاهان با نماد شسپا (نفت سپاهان) اعلام شد.

تایید افزایش سرمایه کخاک از سوی هئیت مدیره

افزایش سرمایه شرکت صنايع خاک چينی ايران با نماد کخاک از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور احداث خط پنجم فرآوری کائولن، خط توليد آهک زنده ميکرونيزه ويژه بتن هوادار اتوکلاوی و جبران مخارج انجام شده بابت سرمايه‌گذاری‌های صورت گرفته در اجرای پروژه خط توليد انواع بلوک و پانل سبک گازی و ملات خشک که در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه شرکت صنایع خاک چینی ایران

تایید افزایش سرمایه درهآور از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه شرکت دارویی ره آورد تامين با نماد درهآور (درهآورد) از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور روويمر که در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه درهآور

ثبت افزایش سرمایه شسپا

افزایش سرمایه شرکت نفت سپاهان با نماد شسپا (نفت سپاهان) در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-055 مورخ ۱۴۰۰/۴/۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۱  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌ مبلغ ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (مبلغ ۴۶۵۰۰۰۰ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها) در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۴ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

متن اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه شسپا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا