اخبار

قرن درباره توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام اطلاعیه داد

هیئت مدیره شرکت پدیده شیمی قرن که با نماد قرن در بازار اول بورس حضور دارد، درباره توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال سپرده سهام اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، هیئت مدیره شرکت پدیده شیمی قرن که با نماد قرن در بازار اول بورس حضور دارد، درباره توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال سپرده سهام اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. براساس این اطلاعیه، سهام حق تقدم سهامداران از روز یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه به حساب عادی سهامداران اضافه شده است.

با عنایت به ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به ۲۰۰۰ میلیارد ریال، سهام حق تقدم سهامداران از روز یکشنبه، ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ به حساب عادی سهامداران اضافه شده است.  همچنین، کلیه گواهینامه‌های نقل و انتقال و سپرده سهام این شرکت، صادره از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد ریال فاقد اعتبار است. سهامداران برای دریافت گواهینامه‌های جدید با سرمایه ۲۰۰۰ میلیارد ریال می‌بایست به شرح ذیل اقدام کنند:

۱- مراجعه به سامانه «جامع اطلاعات مشتریان (سجام)» به آدرس www.sejam.ir و ثبت‌نام در این سامانه

۲- مراجعه به سامانه «درگاه یک‌پارچه ذینفعان بازار سرمایه» به آدرس www.ddn.csdiran.com و دریافت نسخه چاپی گواهینامه جدید.

متن اطلاعیه توزیع اوراق گواهینامه‌های جدید نقل و انتقال پدیده شیمی قرن

گواهینامه نقل و انتقال سهام قرن
اطلاعیه توزیع گواهینامه‌های جدید پدیده شیمی قرن
برای مشاهده در سایز بزرگ‌تر، بر روی عکس کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا