اخبار

وزیر امور خارجه برای ارائه توضیحاتی در مورد مذاکرات وین فردا به مجلس می‌رود

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر عضو کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد که وزیر امور خارجه برای ارائه توضیحاتی در مورد روند مذاکرات وین، فردا در مجلس حضور می‌یابد.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص مذاکرات وین، گفت: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه فردا برای ارائه توضیحاتی در خصوص روند مذاکرات وین در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.

مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز، ۷ اسفند ماه و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱، در تذکری در رابطه با تیم مذاکره‌کننده کشورمان، اظهار کرد: اخبار خوبی از مذاکرات وین منعکس نمی شود، منافع ملت ایران در مذاکرات باید رعایت شود، در غیر این صورت مجلس انقلابی و نمایندگان این ملت به این موضوع ورود می کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها باید در جریان مذاکرات هسته‌ای رعایت شود؛ در غیر این صورت دولت باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه اخبار خوبی از تیم مذاکره‌کننده نمی‌رسد؛ لذا از نمایندگان درخواست دارم جدا از مباحث بودجه سال ۱۴۰۱، توجه جدی به این موضوع حیاتی و مهم داشته باشند.

منبع
خانه ملت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا