اخبار

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی و ایثارگران از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس اعلام کرد که ۱۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی و ایثارگران از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی پرداخت می‌شود.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری ایسنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه جلسه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱، گفت: در این جلسه ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی و خانواده‌های ایثارگران و شهدا اختصاص داده شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو اظهار کرد: دولت مکلف شد از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی، مبلغ  ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون به سازمان تامین اجتماعی و ایثارگران و خانواده‌های شهدا پرداخت کند. از این میزان، ۹۰ هزار میلیارد تومان در اختیار سازمان تامین اجتماعی و حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در اختیار بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: پیش از این، کمیسیون تلفیق، ۹۰ هزار میلیارد تومان برای تادیه دیون سازمان تامین اجتماعی مصوب کرده بود و حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان دیگر از محل واگذاری سهام شرکت های بورسی و غیربورسی دولت برای پرداخت بدهی ایثارگران اضافه شد.

منبع
ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا