اخبار

رئیس کمیسیون انرژی: فروش نفت ۴۰ درصد افزایش یافت

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که فروش نفت حداقل ۴۰ درصد افزایش یافته است و پول حاصل از آن نیز بازگشته است.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری تسنیم، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی گفت: در بخش فروش نفت به همت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران موفقیت‌های خوبی رقم خورده و حداقل ۴۰ درصد افزایش فروش داشته‌ایم و پول حاصل از آن نیز بازگشته است.

حسنوند با اشاره به اینکه با وجود سرمای شدید زمستان امسال، در بخش تولید و تامین گاز مشکلی نبوده است، اظهار کرد: این مسئله جزو دستاوردهای مهم وزارت نفت است که در بخش تامین گاز مصرفی مردم اختلالی ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه در بخش سواپ نیز اتفاقات خوبی رقم خورده که می‌تواند بخشی از مشکلات ما را حل کند، خاطرنشان کرد: در بخش انعقاد قراردادها با کشورهایی مانند روسیه، چین و ترکمنستان و انتقال فناوری از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت، دستاوردهای خوبی محقق شده است که می‌تواند راهگشا باشد.

حسنوند تاکید کرد: اگر این روند مثبت در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ادامه داشته باشد، در حوزه تولید و اشتغال نیز روزهای خوبی را در پیش خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی مانند افزایش فروش نفت و توسعه طرح‌ها محقق شده که باعث ناراحتی دشمنان خارجی است و آن‌ها به دنبال ایجاد فضایی هستند که دوستان ما در وزارت نفت نتوانند اجرای ماموریت‌ها را به خوبی ادامه دهند.


منبع
تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا