اخبار

وفتخار و کمرجان درباره توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام اطلاعیه دادند

شرکت سرمایه‌گذاری افتخار سهام با نماد وفتخار و بازرگانی و تولیدی مرجان کار با نماد کمرجان در خصوص توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام اطلاعیه‌هایی صادر کردند.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری افتخار سهام با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام وفتخار اعلام کرد که اوراق سهام منتشر شده با سرمایه ۱۲ میلیارد تومان ابطال شده است و سهامداران برای دریافت اوراق سهام جدید با سرمایه ۷۰ میلیارد تومان نسبت به دریافت گواهینامه‌های خود از تارنمای «درگاه یک‌پارچه ذینفعان بازار سرمایه» به آدرس http://ddn.csdiran.ir اقدام کنند.

توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال سهام وفتخار
اطلاعیه

توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام کمرجان

حمیدرضا آذری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار با ارسال نامه‌ای به جعفر سلطانی، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی بورس در خصوص توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام کمرجان اعلام کرد که با توجه به افزایش سرمایه شرکت، گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام با سرمایه ۶۷۳,۵۹۶,۹۳۶,۰۰۰ ریال توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سپرده شده و آماده توزیع است.

به استحضار کلیه سهامداران محترم شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار می‌رساند، اوراق جدید سهام مربوط به به افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۷۳,۵۹۶,۹۳۶,۰۰۰ ریال، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه آماده توزیع است.

از سهامداران محترم تقاضا می‌‌شود جهت دریافت اوراق جدید سهام خود به شرح زیر اقدام فرمایند:

۱- مراجعه به سامانه «جامع اطلاعات مشتریان (سجام)» به آدرس www.sejam.ir و تکمیل ثبت نام در سامانه مذکور

۲- مراجعه به سامانه «درگاه یک‌پارچه ذینفعان بازار سرمایه» به آدرس www.ddn.csdiran.com و دریافت نسخه چاپی گواهینامه جدید.

متن اطلاعیه
توزیع اوراق جدید گواهینامه نقل و انتقال سهام کمرجان
اطلاعیه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا