اخبار

لایحه بودجه ۱۴۰۱ با اصلاحات ساختاری ۱۵ آذر به مجلس ارائه می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ با اصلاحات ساختاری در ۱۵ آذر ماه سال جاری به مجلس خبر داد.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با معاون سازمان برنامه و بودجه، گفت: در این جلسه احکام اقتصادی بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سازمان برنامه و بودجه به دنبال اصلاحات اساسی ساختار بودجه است.

پورابراهیمی اظهار کرد: دولت باید لایحه بودجه را ۱۵ آذر به مجلس تقدیم کند و در این جلسه تأکید شد دولت در موعد مقرر لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس بیان کرد: تلاش دولت و مجلس آن است که اصلاح ساختار بودجه محقق شود و دولت سیزدهم نیز قرار است لایحه بودجه ۱۴۰۱ را با اصلاحات ساختاری تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: جلسات مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی برای اصلاح ساختاری بودجه برگزار خواهد شد و ما به دنبال آن هستیم که بودجه ۱۴۰۱ از حیث ساختاری با بودجه‌های گذشته تفاوت جدی داشته باشد و دولت و مجلس در این زمینه متفق‌القول هستند.

منبع
مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا