اخبار

گزارش‌ ‌تحقیق و تفحص کمیسیون اقتصادی از بورس در صحن علنی بررسی می‌شود

بنا بر اعلام یک عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، گزارش نظارتی ‌تحقیق و تفحص از بورس هفته‌ی آینده در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش اخبار بورس، به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از بررسی سه گزارش نظارتی کمیسیون اقتصادی درباره بورس در صحن علنی هفته‌ی آینده‌ی مجلس خبر داد. سه گزارش نظارتی مربوطه، شامل تحقیق و تفحص از سازمان بورس، اعمال ماده ۲۱۴ درباره تخلفات بازار سرمایه و راهکارهای تقویت می‌شود.

علیزاده در همین رابطه گفت: طی نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس، درخواست شده تا هفته آینده در حاشیه بررسی و اصلاح ارجاعیات لایحه بودجه این گزارش‌ها هم در صحن علنی قرائت شود.

این عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، در رابطه با گزارش ‌تحقیق و تفحص از بورس گفت: کمیسیون اقتصادی در راستای پاسخ به دغدغه‌ سهامداران و با استفاده از ابزارهای نظارتی، گزارش‌هایی درباره انجام تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق بهادار، اعمال ماده ۲۱۴ آیین‌نامه داخلی مجلس درباره تخلفات بازار سرمایه و همچنین راهکارهای تقویت بازار سرمایه آماده کرده و انتظار می‌رود هفته آینده این گزارش‌ها در صحن قرائت و بررسی شود.

منبع
بورس پرس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا