اخبار

وزیر کار: بستر کالابرگ الکترونیک فراهم است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فراهم بودن بستر کالابرگ الکترونیک، اعلام کرد سامانه کالابرگ الکترونیک در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره کالابرگ‌ها گفت: آنچه وظیفه وزارت رفاه است راه‌اندازی سامانه کالابرگ الکترونیک است و این سامانه در سراسر کشور راه اندازی شده و حدود ۵۰ هزار واحد صنفی متصل شدند.

مرتضوی با بیان اینکه اگر این طرح را اجرا کنیم، هر فروشگاه در بازه ۲۰ روزه بیست تراکنش خواهد داشت، اظهار کرد: بستر کالابرگ الکترونیک فراهم است و به محض تامین منابع، در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی درباره بیمه کارگران ساختمانی، بیان کرد: بهمن ماه سال ۱۴۰۱ طرحی در مجلس تصویب و به دولت ابلاغ شد اما نمایندگان در رابطه با بیمه کارگران ساختمانی، طرح اصلاحی دادند و امیدواریم به تایید برسد و هرچه قانون شود ما اجرا می‌کنیم.

این وزیر دولت سیزدهم تصریح کرد: با محاسبات صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه بالغ بر ۵۰ همت پرداختی خواهد داشت و حقوق اردیبشهت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب مطالبات آنان از ابتدای سال تا ۲۹ اردیبهشت پرداخت خواهد شد.

منبع
تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا