اخبار

۳۲ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین ‌اجتماعی تهاتر شد‌

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اشاره به بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی، از تهاتر ۳۲ هزار میلیارد تومان بدهی‌های دولت به این سازمان خبر داد.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری تسنیم، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بحث تعهدات دولت و یا بدهی دولت به تامین اجتماعی درحال پیگیری است، گفت: سال گذشته حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان تهاتر شده و سهم درحال انتقال است و ما هم در منابع خود کارهای مربوطه را انجام می‌دهیم.

موسوی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی میزان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی برای سال جاری را ۸۹ هزار میلیارد تومان برآورد و مصوب کرده است که مسیر به لحاظ قانونی درحال پیگیری است.

بدهی ۸۹ هزاری میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی در سال جاری تسویه خواهد شد

وی خاطرنشان کرد: تطبیق لوایح و قوانین در رابطه با انتقال سهم، ایراداتی را گرفته بود که این مشکل هم در ستاد سران قوا مورد بررسی قرار گرفته و حل شده و پیش‌بینی ما این است که آن ۸۹ هزار میلیارد تومان نیز امسال با دولت تسویه شود و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: ۲۸ مورد تعهد بیمه خاص که دولت تعهد آن‌ها را پذیرفته، در سال‌های گذشته انجام شده و امسال هم مکاتبه‌ای را با سازمان برنامه داشته‌ایم که اگر این مکاتبه را پاسخ دهند، این شرایط را برای بیمه‌های خاص هموار خواهیم کرد.

منبع
تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا