اخبار

تحویل ۲۵۰ هزار خودرو تا خرداد ۱۴۰۲ | امکان تغییر خودرو برای منتخبان از ۵ اردیبهشت

سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به تحویل ۲۵۰ هزار خودرو تا خرداد ماه، اعلام کرد از ۵ اردیبهشت امکان تغییر خودرو برای منتخبان سال ۱۴۰۳ فراهم شده است.

به گزارش توان تحلیل، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر، با اشاره به اینکه اردیبهشت و خرداد ۲۵۰ هزار خودرو تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: مرحله دوم ثبت‌نام از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود. اختلاف قیمت خرید خودرو در طرح یکپارچه با بازار آزاد زیاد است، مثلا در مورد شاهین ۳۰۰ میلیون تومان ارزان تر، انتخاب با شماست که از بازار آزاد بخرید یا در طرح یکپارچه شرکت کنید.

قالیباف اظهار کرد: روز سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است، باز می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال قابل توجه از چند مدل در شرکت ایران خودرو که موجب‌ شد زمان تحویل خودرو برای آن‌ها برای سال آینده تعیین شود، این امکان برای این دسته متقاضیان فراهم می‌شود که با انتخاب خودروی دیگری، زمان تحویل خودروی خود نزدیک‌تر کنند.

زمان تحویل ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ تعدیل می‌شود

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه متقاضیان فوق‌الذکر می‌توانند انتخاب خود را در همه شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند، گفت: شرکت ایران خودرو نیز برنامه افزایش تولید خود را با توجه به تقاضا پیش خواهد برد و ا‌ز این‌رو زمان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ قطعا تعدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می‌توانند با آرامش لازم انتخاب مجددی برای تحویل سریع‌تر خودرو انجام دهند.

منبع
فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا