اخبار

تا ۱۳ بهمن ۱۴۱۲ میلیارد انواع اوراق بهادار در بورس معامله شده است

میزان معامله اوراق بهادار در بورس تا بهمن ۱۴۰۰ مشخص شد. در این مدت بیش از ۱۴۱۲ میلیارد انواع اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری تسنیم، میزان معامله اوراق بهادار در بورس تا بهمن ۱۴۰۰ مشخص شد. بر این اساس، از ابتدای سال جاری تا ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ معادل ۲۱۰ روز معاملاتی، تعداد ۱۴۱۲ میلیارد و ۳۹۸ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۰۱ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال در بیش از ۱۴۰ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۷۴۷ دفعه در بورس معامله شده است.

همچنین، ۱۵۶ میلیارد و ۹۹۹ میلیون واحد صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۷۰۲ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال در این مدت معامله شده است.

افت ۰.۵ درصدی شاخص بورس

شاخص بورس طی مدت مذکور، ۶ هزار و ۵۴۶ واحد معادل ۰.۵ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۶۱ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز طی ۲۱۰ روز معاملاتی، ۱۰۶ هزار و ۷۲۹ واحد معادل ۲۴.۲۸ درصد ریزش کرد و در محدوده ۳۳۳ هزار و ۱۹ واحدی ایستاد.

افزایش ۳.۱۷ درصدی شاخص بازار اول

شاخص بازار اول تا ۱۳ بهمن ماه سال جاری با ۳۰ هزار و ۷۲۹ واحد افزایش به رقم ۹۹۹ هزار و ۸۲۹ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز با ۱۲۸ هزار و ۲۴۳ واحد کاهش به رقم دو میلیون و ۴۷۵ هزار و ۵۰۶ واحد رسید. با توجه به این آمار، شاخص بازار اول و دوم به ترتیب با رشد ۳.۱۷ درصدی و کاهش ۴.۸۹ درصدی همراه بوده‌اند.

منبع
تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا