اخبار

معاملات نماد جدید گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک صادرات از ۲۱ اسفند آغاز می‌شود

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که معاملات نماد جدید «سکه۰۱۱۰پ۰۴» گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک صادرات از ۲۱ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از پایگاه خبری کالاخبر، مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای به کلیه کارگزاران و فعالان بازار گواهی سپرده کالایی اعلام کرد که معاملات نماد جدید گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک صادرات از ۲۱ اسفند آغاز می‌شود. این معاملات در نماد «سکه۰۱۱۰پ۰۴» انجام می‌شود.

همچنین، تاریخ انقضای اعتبار نماد معاملاتی «سکه۰۰۱۲پ۰۴» گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک مذکور روز چهارشنبه، ۲۵ اسفند است و پس از آن گواهی مزبور قابلیت معامله در بورس را ندارد.

خزانه بانک صادرات تا پایان اسفند ماه سال جاری، پذیرش جدید سکه در نماد قبلی نخواهد داشت و سکه‌های تحویلی صرفا در نماد جدید سپرده می‌شوند.

سپرده‌گذارانی که در نماد «سکه۰۰۱۲پ۰۴» مالک گواهی سپرده سکه طلا بوده و مایل به انتقال دارایی به نماد جدید «سکه۰۱۱۰پ۰۴» هستند، باید جهت طی مراحل انتقال با شرکت کارگزار ناظر خود تماس گرفته و در خصوص نحوه انتقال، اطلاعات کسب کنند. فرآیند نحوه انتقال دارایی به کلیه شرکت‌های کارگزاری دارای مجوز معاملات گواهی سپرده کالایی ابلاغ شده است.

علاوه بر این، مشتریانی که مایل به انتقال دارایی به نماد جدید نیستند، می‌توانند جهت فرآیند تحویل به انبار مراجعه و دارایی خود را تحویل بگیرند.

بخشی از متن اطلاعیه مدیریت توسعه بازار فیزیکی در خصوص گواهی سپرده سکه طلای وبصادر
معاملات نماد جدید گواهی سپرده سکه طلای خزانه بانک صادرات
اطلاعیه مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا
برای مشاهده در سایز بزرگ‌تر، بر روی عکس کلیک کنید.

منبع
کالاخبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا