اخبار

شرکت گلپخش اول با نماد گلپخش در بورس درج شد

شرکت گلپخش اول با نماد گلپخش به عنوان ششصدمین شرکت پذیرفته شده، در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش توان تحلیل، براساس اعلام بورس اوراق بهادار تهران، شرکت گلپخش اول با نماد گلپخش به عنوان ششصدمین شرکت پذیرفته شده، در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. این شرکت با کد «۴۷۲۱» در بخش «خرده فروشی، به استثنای وسایل نقلیه موتوری» طبقه‌بندی شده است.

با توجه به موافقت هیئت ‌پذیرش بورس اوراق بهادار در جلسه مورخ ‍۱۴۰۰/۰۲/۲۲ با پذیرش سهام شرکت گلپخش اول (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین‌ شده در مصوبه هیئت پذیرش از سوی آن شرکت، از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ شرکت گلپخش اول به‌ عنوان ششصدمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ «خرده فروشی، به­ استثنای وسایل نقلیه موتوری»، گروه و طبقه «خرده فروشی مواد غذایی در فروشگاه­‌های تخصصی» با کد «۴۷۲۱» و نماد «گلپخش» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

متن اطلاعیه درج نماد شرکت در بازار بورس

شرکت گلپخش اول در سال ۱۳۷۹ با موضوع بازاریابی، فروش، توزیع و پخش محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی در داخل و خارج و همچنین خرید و واردات و انجام هرگونه فعالیت حقوقی، مالی، اداری و بازرگانی مرتبط با شماره ثبت «۱۶۷۱۲۴» تاسیس شد و در تاریخ ۱۸ مهر ۷۹ با توزیع محصولات شوینده با نام تجاری AVE رسما شروع به فعالیت کرد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عضو گروه صنعتی گلرنگ است و با استفاده از متخصصین و امکانات مناسب به یکی از بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین شرکت‌های پخش محصولات FMCG  در منطقه تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا