اخبار

بلوک ۹.۲۳ درصدی سهام قیستو ۲ شهریور عرضه می‌شود

بلوک ۹.۲۳ درصدی سهام شرکت قند بیستون با نماد قیستو به صورت عمده و نقد در تاریخ ۲ شهریور ماه از طریق بازار پایه فرابورس عرضه می‌شود.

به گزارش توان تحلیل، براساس اعلام شرکت فرابورس ایران، شرکت صنعتی کشاورزی شیرین خراسان در نظر دارد تا بلوک ۹.۲۳ درصدی سهام شرکت قند بیستون با نماد قیستو را به صورت عمده و نقد در تاریخ ۲ شهریور ماه از طریق بازار پایه فرابورس عرضه کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری خارج شود.

۴۴ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۹۵۵ سهم با قیمت پایه هر سهم ۲۳۱۵ تومان، قیمت پایه کل ۱۰۲ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۱۰.۲ میلیارد تومان از طریق کارگزاری کارآمد واگذار می‌شود.

در صورت تشکیل کنسرسیوم خرید، هریک از اعضای کنسرسیوم متعهد می‌شوند که پس از خرید سهام موضوع این اطلاعیه، برای عرضه هر میزان از سهام متعلق به خود در هریک از بازارهای عادی یا بلوک، نسبت به اخذ تاییدیه کمیته درج فرابورس ایران اقدام نمایند.

کارگزار خریدار میبایست سپرده حضور در رقابت (معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل) را به صورت نقد یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط (حداقل سه ماهه)، از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و یا به این شرکت تحویل نموده و تاییدیه شرکت مزبور را به معاونت نظارت بازار فرابورس ایران ارائه نماید. همچنین مسئولیت صحت اطلاعات، مدارک و مستندات ارسالی با شرکت فروشنده و کارگزاری وی است.

عرضه بلوک سهام قیستو
اطلاعیه عرضه بلوک سهام قیستو
برای مشاهده در سایز بزرگ‌تر، بر روی عکس کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا