اخبار

افشای فهرست زمین و ساختمان‌های شرکت‌های بورسی الزامی شد

مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس از لزوم افشای فهرست زمین و ساختمان‌های شرکت‌های بورسی تا ۱۵ مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از پایگاه خبری سنا، مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرد: براساس مصوبه مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰، هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس موظف شدند فهرست زمین و ساختمان‌های خود را مانند الگوی منتشر شده از سوی «سازمان»، در گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجامع عمومی عادی سالیانه یا عادی به طور فوق‌العاده، افشا کنند.

از آنجایی که بسیاری از ناشران، مجامع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرده‌اند، این ناشران موظفند، فهرست یاد شده را در قالب اطلاعیه‌ای جداگانه با عنوان «افشای فهرست زمین و ساختمان» در سامانه کدال منتشر کنند.

در ابلاغیه منتشر شده از سوی مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس، جدولی پیوست شده است که بر این اساس، فهرست زمین و ساختمان‌های ناشران، باید طبق مختصات عنوان شده در این جدول، منتشر شود. همچنین مبالغ مندرج در جدول یاد شده باید با مبالغ متناظر آن‌ها طبق آخرین صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده مطابقت داشته باشد. اجرای این ابلاغیه تا تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ توسط تمامی ناشران لازم الاجرا است.

افشای فهرست زمین و ساختمان‌های ناشران
افشای فهرست زمین و ساختمان‌های ناشران
ابلاغیه لزوم افشای فهرست زمین و ساختمان‌
زمین و ساختمان‌های ناشران
جدول پیوست فهرست زمین و ساختمان‌

منبع
سنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا